Grillhelg

JA i helgen har vi varit uppe i stugan ! For dit på torsdagem , jag var kyrkvärd på gökottan först på morgonen!
Sedan kom min mycket goda vän Kin@ förbi på väg ner till Östersund med en valp! Skulle komma in till stugan på hemvägen för att hämta Chilli, han ska få vara där tills vi ska till Piteå, men hon stannade hos sin svärmor och svärfar över natten då det blev så jobbigt för henne att köra! Så de kom förbi i stugan på fredag istället!
Så nu är Chilli där i Sörmjöle och Hoss kommer då hit på torsdag! Och nu löper ju Staci så får se om jag parar dem på fredag!
På lördag så var vi ner en snabbis till Dorro och sedan hem och skar kött, fläskkarre', och la det i marinad! På kvällen kom Angelica och Per och så hämtade vi Gösta med! Så när vi just ätit färdigt kom Nadja och Freddan in en stund och hälsade på!
Sedan spelade vi lite kort, Angelica och Gösta spelade ihop och som vanligt så blev de så stora på sig för att de vann tre av fyra spel!!

 
Sedan när vi höll på med sista spelet så kom Anki och Sven! Då satt vi och drack lite öl och surrade tills klockan halv tolv och den äldsta, Gösta 89 år, han hängde med hela kvällen !
Nu har jag just badat Sussie så nu är hon vit och fin igen! Så får vi se om det räcker med att bada henne under magen bara till utställningen!








Kommentarer
Postat av: Kin@

vilken trevlig kväll ni hade, man skulle varit där:) - men vi får ta igen det tills ommaren!!!
kramiz

2008-05-04 @ 16:51:35
URL: http://kinalevin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0