Dålig natt

Blir sååå less att alltid ha så ont när jag ska sova! Mitt i korsryggen och båda höfterna, mest vä höft! Så det spelar som ingen roll hur jag ligger och alltid när jag ska ändra läge, i förhoppning att det ska värka mindre, så får jag alltid sätta mig upp för att kunna sno mig utan allt för j-vligt ont!
Känner inget alls under dagtid, men alltid när jag ska sova*suck*
Nåväl man ska väl leva på detta viset att ha ont antar jag, man känner ju i och för sig att man lever då iaf!
Nu blev det visst ett gnällinlägg!!
Ska snart ge mig iväg på jobbet! Och ikväll ska vi äta middag hos mor och Gösta!
Dår får vi nog ha Baileys med i buren i bilen, de andra får vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0