Mormors bullar

Idag har jag varit kyrkvärd, 3 besökare!!!
Efter det så strök jag upp tvätten eftersom jag ju tvättat igår! Gick sedan en prommis med hundarna och blev blöt!
Snöslask igen!!!
Sedan for jag och Nadja upp till mamma och Gösta! Och det finns ju tydligen ingen som kan baka såååå goda bullar som mormor!!
Flickorna tjatar jämt om dem!
Nu blir det väl snart dax att börja med middagen, men det är lättsamt idag då jag tagit fram nåt färdigt från frysen!
Imorgon jobbar jag em och hela denna vecka! Får se om jag får lite hjälp av Anki imorgon så jag kan fortsätta med min pärlduk!

  

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan! Det är minsann inte lätt att hinna med i svängarna alla gånger. Vi har ju grävt så att vi har bilväg till Tjusjön nu så mormor och morfar har flyttat dit. Där har dem ju allt de behöver och alla bekvämligheter. De trivs så bra där. Tony och bettan har köpt deras hus i Svanabyn och jag och Jonah har köpt Tony och Bettans hus på Rågvägen :) Så nu tömmer vi det ena efter det andra. Det känns himla kul! Är allt bra med dig och Lasse?

Kram

2008-04-14 @ 07:40:18
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: sara

Ja, det förstår jag verkligen att ni gör :)Gud så kul :)Jag har varnat henne att jag kommer och snusar lite på bebisen när den tittat ut :) hehe. Det finns ju inget underbarare! Spännande spännande :)

Som sagt så får man hoppas på en fin sommar. Jag börjar min sommar lite smått nästa torsdag då vi åker till Cypern. Det ska bli så härligt, en liten paus från vardagen :)

Kram

2008-04-14 @ 10:12:33
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: Kin@

jobba inte ihjäl dej nu med muttrar och skruvar och pärlor och annat:)

kramiz

2008-04-14 @ 11:39:57
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0