Lussekatter!!

Idag har jag bakat lussekatter!! Nadja är sååå sugen på dem att jag fick lov att hjälpa henne att baka lite sånt till henne!
Har sedan även bytt gardiner i köket och hallen, tyvärr inte putsat fönstren! Det gör jag inte förrän senare då de sopat gatorna!

Till Maria:
Undrar om du skrivit fel blogg adress till dig? Kom då inte in på din blogg med den länken!


Nu längtar man verkligen till att de ska sopa gatorna och det ska bli torrt och fint! ´För nu ser då dogsen inge roliga ut! Särskilt väl märks det på Sussie! Honm är inte vit längre, har ändrat färg till smutsgrå:-)
  

Kommentarer
Postat av: Kin@

fniss...
LUSSEKATTER?!?
Ja, antingen är ni tidigar leler sena:p

Ja, jag hoppas verkligen att min höft ger sig nu...
kramiz

2008-04-27 @ 13:38:48
URL: http://kinalevin.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har dej som kontakt nu. Blogg adressen skrev jag tyvärr fel. Den rätta är magnina1.blogg.se

Kramizzz

2008-04-28 @ 20:25:47
Postat av: Sofi H

Coda är oxå smutsgrå ;P

2008-05-01 @ 13:22:32
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0