Bullbak

Idag efter jobbets slut så var mamma och Gösta här! Mamma hade varit och klippt sig! När de sedan åkte hemåt så började jag med bullbaket!
Efter det så blev det en prommis med mina små! Sedan var jag och Lasse och handlade lite!
När vi kom hem så kokade jag kaffe medans jag stekte kotletter!
Så kom Anki förbi då hon slutat jobbet! De hade blivit bjudna på middag hos Lousie och Morgan och Sven slutade inte förrän vid halv sex! Då kom även Hanna , den andra dottern in en sväng!
Så vi satt och fikade och sydde lite pärlor! Börjar bli så roligt nu när jag håller på med en duk och det förhoppningsvis har börjat lossna lite för mig!
 Resten av helgen blir nog bara lugn! Antar jag fortsätter sy lite med pärlorna!
Ska även vara kyrkvärd på söndag!

  

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hallå där! :) Jag köpte min balklänning på högtidskläder i umeå, deras hemsida är http://www.hogtidsklader.com/. Där har de bilder på massa olika märken de säljer och om man hittar en klänning man gillar så kan de beställa hem den också :) Annars är telefonnumret dit 090-77 02 17 . Kram

2008-04-12 @ 16:39:59
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Nadja

Men hallå... du skriver värsta långa inlägget om alla du träffade igår, men vart kom jag med då? INGENSTANS!! Är det riktigt vettigt tycker du? Kom på nu när jag ser vad Jeanette skrivit att jag glömde bort att fråga henne om det idag:P

2008-04-12 @ 18:51:39
URL: http://nadjaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0