Värknatt

Ja nu har det åter börjat om igen! Kände redan tidigt i måndags att arnbågen och axeln började värka och på eftermiddagen så började det blåsa och blev kallare! Så natten har inte varit kul!
Och nu på morgonen är det bara 6 grader!
Så det blir nog inte mycket gjort idag!
Ska försöka ta mig ut med enbart Chilli en stund och träna med klickern!
Sedan är det då hundkursen ikväll!

Till "Anna" Ja jag vet vem Ullabritt är men har ingen aning om vem du är! Och du lämnade heller ingen mejladress som du tyckte jag skulle skriva till dig på!!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Tjena tjejen!
Så det är sämre igen - pest och pina!
Här regnar det idag, men är jätteksönt i luften - hundarna ligger som högar överallt - det är ju ändå ett herrans hundväder ute:O)
Vi ses på fredag, hoppas jag!!!
kramiz

2007-06-13 @ 09:45:12
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/
Postat av: Anna

Jo, jag lämnade mailadressen igår, precis som jag gör nu. Har fyllt i den under rubriken "e-postadress"
Jag förstod nästan att du inte visste vem jag är, det verkar som att jag är rätt bortglömd i Doro numera. Det har ju gått 4 år. Jag jobbade en gång i tiden som läkarsekreterare på vårdcentralen.

2007-06-13 @ 12:52:01
Postat av: Doris Eriksson

Hmmm... ser fortfarande ingen mailadress, varken idag eller igår??
Du verkar inte skriva dit det!!

2007-06-13 @ 13:13:20
URL: http://doriseriksson.blogg.se
Postat av: Anna

Jo, jag har skrivit det varje gång under "E-postadress: (Puliceras ej). Som jag förstått det så publiceras det inte på bloggen, men du borde ju se det?? Annars är det ju något fel´.

2007-06-13 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0