Torsdagmorgon

JA jag har just fikat lite frukost efter promenaden med vovvarna! Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag, fast det är en del mörka moln, så förhopningsvis kan det komma lite regn!
Igår var vi då på kurs jag och Chilli! Jag var ju ute här under dagen och tränade honom och då gick det hur bra som helst! JAg trränade med klickern då och han gick även utan koppel!
På kursen var det inte alls samma hund!!
Nosen i backen och lyssnade inget alls på mig, fick han inte att gå alls som jag ville!
Förklaringen kom efter ett tag, det hade sprungit en löptik där under helgen!! Så alla hanhundarna car likadana!
På slutet tog jag till klickerna igen och då lyssnade han lite iaf!
Får se nu till helgen hur han uppför sig!
Jag gillar då inte nätterna längre!! Ligger och snor och snor på mig hela tiden pga denna eländiga värk! Vet att det ofta eller rättare sagt alltid är värre på nätterna, men....
Hjälper då inte mkt med tryptizol längre heller!! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0