Stughelg

Ja vi hade ju som flyttat ut till stugan för sommaren, men kom på att vi har så mkt som ska fixas och donas med denna vecka att vi tyckte det var lika bra att vi bodde nere i Dorro!
Helgen har varit lugn, jag har putsat alla fönster i huvudstugan. för vi har äntligen fått till vattnet!
Ska väl städa gäststugan då vi kommer upp nästa gång!
Hundarna har badat alla tre! Först var det då Hoss och naturligtvis hans son Chilli, de simmade som bara den på fredagkväll. Cece tyckte det räckte med tassarna den kvällen! På lördag så var jag ner igen och de två simmade som bara den, Cece stod lite avvaktande på en sten som lutade lite neråt vattnet. Jag drog lite försiktigt i hans koppel och då kom han med i och började simma!
Jag tog årets första bad på lördagkväll, riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0