Nationaldagen

Ja det är ju numera en röd dag den 6/6 då vi har vår nationaldag!
Var med i tåget från torget upp till kullerbacken! Lilian bar fanan en bit, men ville sedan att jag skulle ta över!
Jag bar den hela vägen i fjol , så det var ju inga problem!
På kvällen ville Angelica att vi skulle äta surströmming! Nadja och jag åt pasta carbonara istället!Vi bjöd ävevn Danne på surströmming!
Så just nu rapas det inte gott här hemma!!
Imorgon ska Lasse lämna prover på sjukan och sedan hoppas jag att vi flyttar upp till stugan!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Ja, flytta ut nu, det måste vara paradiset där nu:)
Vi kan väl kika lite i almanackan om när/var/hur vi ska våldgästa er:O)
Dennis pratar så om sjön och bada och fiska där...
Kramiz

2007-06-07 @ 07:43:28
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/
Postat av: Kin@

Du får ringa och tjata extra mycket på dem, så du får sina pengar!!!
Gör som Jens gjorde; fråga var du ska skicka räkningarna som ska betalas:p
Kramiz

2007-06-07 @ 09:45:43
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0