Kurskväll

JA idag är det då sista kurskvällen för mig och Chilli! Hoppas verkligen det är minre med knott och brännmygg! För jag var ju så duktig och köpte mig myggspray som även ska vara bra för färstingar, mne tror du inte jag var så glömsk att jag glömde det kvar i stugan!!! Typiskt mig!!
Vi ska till sjukgymnasten både jag och gubben vid halv två sedan blir det väl lite handling och så laga middag innan Nadja kommer hem!
Sedan är det då kursen ikväll, blir lite sent innan vi kommer upp igen till stugan!
imorgon ska jag och mor baka lite tunnbröd! Bra att ha hemma om det kommer främmande senare i sommar!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

hehe så typiskt! Har själv skaffat mig myggspray och lite oljor. har varit välbehövligt i avaträsk!
yes, ses ikväll. kl 19.00 :D

2007-06-27 @ 11:28:17
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Kin@

hihi - typiskt!!!
Hoppas killen sköter sig i kväll, nu då!
Vi ses!
kramiz

2007-06-27 @ 11:48:28
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0